آمادگی مرکز رشد دانشگاه تفرش برای حمایت از 20 گروه علمی و صنعتی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

مسوول مرکز رشد دانشگاه تفرش گفت: مرکز رشد این دانشگاه از زیرساخت‌های لازم به منظور حمایت از 20 گروه علمی و صنعتی برخوردار است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی

دکتر زهرا بنی‌عامریان در سمینار آشنایی با خدمات مرکز رشد در دانشکده مهندسی دانشگاه تفرش با بیان اینکه همکاری دانشجویان در جهت رشد و تعالی مرکز رشد دانشگاه ضروری است، افزود: این مرکز از ایده‌های نو و محوری حل‌کننده مشکلات صنعت استقبال می‌کند.

 

وی تصریح کرد: شهرستان تفرش از زیرساخت‌های صنایع معدنی و انرژی‌های باد و خورشید برخوردار است که با توجه به وجود امکانات کارگاهی و ابر رایانه موجود، این دانشگاه می‌تواند بسترساز ارتباط دانشگاه و صنعت و ایجاد کارآفرینی در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد.

 

معاون اجرایی مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی نیز در این همایش گفت: ایجاد اشتغال دغدغه امروز جامعه ما در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

 

مجید شمسی افزود: شکوفایی صنعت مبتنی بر استفاده کارآفرینان از اقتصاد دانایی‌محور به‌منظور ورود تکنولوژی به صنعت و شکوفایی صنعت است.

 

وی تصریح کرد: ورود شرکتهای کوچک و متوسط به اقتصاد دانایی‌محور، بستری مناسب برای ظهور توانایی‌ها جهت راه اندازی کسب و کار و کارآفرین شدن است که این امر اشتغال‌زایی و ورود نتایج پژوهش به صنعت و بازار را به همراه دارد.

 

معاون اجرایی مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی ادامه داد: یکی از مکانیزم‌های حمایتی جهت توسعه شرکت های کوچک، تقویت مراکز رشد است که در توسعه کارآفرینی و ایجاد بسترهای لازم جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

گفتنی است، در پایان این سمینار که با استقبال گسترده دانشجویان روبرو شد یکی از کارشناسان مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی به سوالات شرکت کنندگان در زمینه خدمات مراکز رشد پاسخ داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:دانشگاه تفرش,هدهد تفرش, | 10:49 | نویسنده : میثم اله وردی |